Στις 09-02-2018, ημέρα Παρασκευή, ο Δήμαρχος Ναυπακτίας Παναγιώτης Λουκόπουλος , η Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Ν. Αγγελική Σμπούκη και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΝ Νίκος Δημητρόπουλος, επισκέφθηκαν τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή και συζήτησαν θέματα που απασχολούν το Δήμο . 

Ανακοινώσεις για τους νέους αγρότες της Δυτικής Ελλάδος, …που δεν τερματίζουν την αγωνία των επιλαχόντων.

Στο πρόγραμμα εγκατάστασης νέων γεωργών αναφέρθηκε από την Πάτρα ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Βαγγέλης Αποστόλου, κατά την ομιλία του στο 9ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση, επισημαίνοντας το τεράστιο ενδιαφέρον, αλλά και τα ερωτηματικά που έχουν προκύψει γύρω από την απορρόφηση του συνόλου των δικαιούχων στο πρόγραμμα,

Στην ομιλία του ο υπουργός υπενθύμισε ότι στη Δυτική Ελλάδα έχουν κατανεμηθεί για ένταξη 24,7 εκ. ευρώ, υποβλήθηκαν 1821 αιτήσεις στήριξης και μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης προέκυψαν 1211 δικαιούχοι, 43 εν δυνάμει δικαιούχοι, 426 επιλαχόντες και 141 απορριπτόμενοι. Σύμφωνα με τον κ. Αποστόλου, οι εν δυνάμει θα πληρωθούν άμεσα.

“Επίσης άμεσα θα υπάρξει νέα πρόσκληση για τις Περιφέρειες που δεν απορρόφησαν τις πιστώσεις τους και ταυτόχρονα για τους επιλαχόντες των άλλων περιοχών με πιστώσεις το ποσό που είχαμε κρατήσει ως υπερδέσμευση. Ασφαλώς και δεν θα καλυφθούν όλοι”, επεσήμανε ωστόσο ο Υπουργός. Ο ίδιος δεσμεύθηκε για αναζήτηση τρόπων ώστε να κρατηθούν αυτοί οι νέοι αγρότες, καταλήγοντας ότι “με την ολοκλήρωση και αυτής της προκήρυξης θα είμαστε σε θέση να πούμε περισσότερα”. Ωστόσο, σύμφωνα και με τα όσα ο ίδιος έχει αναφέρει σε προηγούμενες δηλώσεις του, η προσπάθεια αφορά στο 50% των επιλαχόντων.

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

 

Πληροφορούμε τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου Μεσολογγιτών Αττικής «Ο ΑΓΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ», καθώς και όλους ανεξαιρέτως τους συμπολίτες μας που ζούν στην περιοχή της Αττικής, ότι όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, με την ευκαιρία της εορτής του προστάτη του Συλλόγου μας «Αγίου Συμεώνος», θα τελεσθεί Εσπερινός μετά Θείας Λειτουργίας και Αρτοκλασίας, ως εξής:

 

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 18.30΄:

 

Ημέρα της εορτής της Υπαπαντής του Σωτήρος, θα τελεσθεί Εσπερινός

με Αρτοκλασία, στον Ι.Ν. Παναγίας της Χρυσοσπηλιώτισσας

(οδός Αιόλου και Ευριπίδου). Μετά το πέρας της λειτουργίας, θα

μεταβούμε στο κέντρο «ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗΣ» στο Μοναστηράκι, για την

καθιερωμένη πλέον συνάντηση των μελών μας, όπου εκτός των άλλων,

θα γίνει και η κοπή της «Πρωτοχρονιάτικης» πίττας του Συλλόγου.

 

Παρακαλούνται δε, τα μέλη και οι φίλοι του Συλλόγου, καθώς και όλοι

οι συμπολίτες μας που ζούν στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας, να

τιμήσουν με την παρουσία τους, την εορτή του προστάτη του Συλλόγου

μας.

 

Επίσης, παρακαλούμε τις Μεσολογγίτισσες κυρίες, που έχουν την

ευγενή καλοσύνη, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, να τηρήσουν το

έθιμο της προσφοράς της πατροπαράδοτης Μεσολογγίτικης «ρεβανής»,

 

που θα διανεμηθεί κατά τον Εσπερινό.

Αγαπητοί συμπολίτες,

Την προσεχή Δευτέρα (29/01/2018) ξεκινάει η εφαρμογή της νέας κυκλοφοριακής ρύθμισης στην πρωτεύουσα του Δήμου μας, Άμφισσα. Η διαδικασία που ακολουθήσαμε προκειμένου να είναι νόμιμη και τεχνικά ολοκληρωμένη, απαίτησε περίπου δυο χρόνια. Όλο αυτό το διάστημα έγινε αναλυτική διαβούλευση με πολίτες της Άμφισσας και όλους τους ενδιαφερομένους και αναζητήθηκαν οι βέλτιστες λύσεις.

Η νέα ρύθμιση της κυκλοφορίας καταλαμβάνει μια τεράστια έκταση, το ευρύτερο κέντρο της Άμφισσας που αντιστοιχεί περίπου στο εν τρίτο της συνολικής έκτασης της πόλης. Από μόνο του αυτό το στοιχείο αποδεικνύει τη δυσκολία του εγχειρήματος.

Είναι βέβαιο ότι θα χρειαστεί για όλους μας μια περίοδος προσαρμογής, μια περίοδος στην οποία θα παρουσιαστούν και αρρυθμίες, μια περίοδος στην οποία θα χρειαστεί όλοι να δείξουμε κατανόηση και να συμβάλλουμε σε μια κοινή προσπάθεια. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στόχος όλων μας είναι η πρόοδος του τόπου μας, η βελτίωση της λειτουργίας και της εικόνας της Άμφισσας και ολόκληρου του Δήμου μας.

Η νέα κυκλοφοριακή ρύθμιση και οι συμπληρωματικές παρεμβάσεις που θα τη συνοδεύσουν (δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης, αρχιτεκτονική ανάπλαση οδού Γιαγτζή κ.α.) θα αλλάξουν το κέντρο της Άμφισσας, θα αναδείξουν την αγορά της πόλης, αλλά και θα μεταβάλλουν ελαφρώς τις συνήθειές μας. Εμείς πιστεύουμε ότι είναι αναγκαίο να εξελισσόμαστε και να μην δείχνουμε φόβο απέναντι στο καινούργιο. Απαραίτητη προϋπόθεση ασφαλώς για κάθε επιτυχία είναι η κοινωνία να συμβάλλει στην πρόοδο και στην κοινή προσπάθεια.

 

Καθ’ όλο το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της παρέμβασης (περίπου τέσσερις μήνες), θα είμαστε συνεχώς στη διάθεσή σας για να ανταλλάσσουμε απόψεις και να επιφέρουμε βελτιώσεις όπου απαιτηθεί.

Επενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στην άμβλυνση των επιπτώσεων των πιθανών φυσικών καταστροφών, των αντίξοων κλιματικών συνθηκών και των καταστροφικών συμβάντων.

Καθορίστηκε το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο για την αποτελεσματική διαχείριση, εφαρμογή και παρακολούθηση του καθεστώτος ενισχύσεων «Επενδύσεις ενεργητικής προστασίας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις» του υπομέτρου 5.1 «Στήριξη για επενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στην άμβλυνση των επιπτώσεων των πιθανών φυσικών καταστροφών, των αντίξοων κλιματικών συνθηκών και των καταστροφικών συμβάντων» του μέτρου 5 «Αποκατάσταση του δυναμικού γεωργικής παραγωγής που έχει πληγεί από φυσικές καταστροφές και καταστροφικά συμβάντα και ανάληψη κατάλληλων προληπτικών δράσεων» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Προγραμματικής Περιόδου 2014 - 2020 (ΠΑΑ) το οποίο έχει ως νομική βάση τις διατάξεις του άρθρου 18 του Καν. (ΕΕ) 1305/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τη στήριξη της Αγροτικής Ανάπτυξης από το ΕΓΤΑΑ. Το καθεστώς ενισχύσεων «Επενδύσεις ενεργητικής προστασίας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις» στόχο έχει να στηρίξει την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών εκ- μεταλλεύσεων από τον παγετό, το χαλάζι και τη βροχή μέσω της παροχής δημόσιας οικονομικής στήριξης (ενίσχυσης) για την υλοποίηση επενδύσεων ενεργητικής προστασίας ώστε να επιτραπεί στις εκμεταλλεύσεις να διατηρήσουν τα επίπεδα ποιότητας και εμπορευσιμότητας των προϊόντων τους και συνεπώς τη θέση τους στην αγορά.

Ενισχύονται:

α) δαπάνες αγοράς, μεταφοράς και εγκατάστασης καινούργιων σύγχρονων συστημάτων ενεργητικής προστασίας των καλλιεργειών από τον παγετό, το χαλάζι και τη βροχή και

β) γενικές δαπάνες, οι οποίες είναι δαπάνες παροχής υπηρεσιών συμβούλων και μηχανικών, συνδεόμενες με τις δαπάνες της περίπτωσης α', και μέχρι ποσοστού 10% του προϋπολογισμού της αίτησης στήριξης.

Δεν ενισχύονται: α) δαπάνες που δεν εξυπηρετούν την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης, όπως δαπάνες για την κανονική λειτουργία της εκμετάλλευσης, δαπάνες συντήρησης, αγοράς εφοδίων κ.λπ.,

β) δαπάνες που αποσβένονται εντός του έτους,

γ) ΦΠΑ εκτός της περίπτωσης που δεν είναι ανακτήσιμος και λοιπές δημοσιονομικές δαπάνες,

δ) δαπάνες αγοράς γης οποιασδήποτε νομικής ή άλλης μορφής (π.χ. αγροτεμάχιο, οικόπεδο, γήπεδο κ.λπ.), κτιρίων, εγκαταστάσεων, μεταχειρισμένου μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού,

ε) τόκοι χρέους,

στ) δαπάνες που υλοποιούνται πριν την υποβολή της αίτησης στήριξης με εξαίρεση τις γενικές δαπάνες,

ζ) γενικές δαπάνες που υλοποιούνται πριν την 1/1/2014, η) δαπάνες που αφορούν αιτήματα τροποποίησης της απόφασης ένταξης πράξης και υλοποιούνται πριν την υποβολή της αίτησης τροποποίησης,

θ) δαπάνες απλής αντικατάστασης και ι) δαπάνες απόσβεσης κατά την έννοια της παραγράφου 3 του άρθρου 69 του Καν. (ΕΕ) 1303/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.

Διαδικασία καταβολής της ενίσχυσης 1. Μετά την έκδοση της απόφασης ένταξης ο δικαιούχος δύναται να αιτηθεί καταβολή της προκαταβολής ή της ενίσχυσης μέσω της υποβολής αίτησης προκαταβολής ή αίτηση πληρωμής αντίστοιχα. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω του ΠΣΚΕ σύμφωνα με τα οριζόμενα στη διαδικασία Ι.6.

1 «Υποβολή αίτησης πληρωμής» του ΣΔΕ.

2. Η αίτηση προκαταβολής καθώς και η αίτηση πληρωμής μπορούν να ανακληθούν ή και να διορθωθούν από προφανή λάθη σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διαδικασίες Ι.6.2 «Ανάκληση αιτήσεων πληρωμής» και Ι.6.3. «Διόρθωση προφανών σφαλμάτων στις αιτήσεις πληρωμής» του ΣΔΕ. Υποχρεώσεις δικαιούχων 1. Οι δικαιούχοι του καθεστώτος αναλαμβάνουν υποχρεώσεις τόσο κατά τη διάρκεια της περιόδου υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης, όσο και μετά την ολοκλήρωση της υλοποίησης της και την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της (μακροχρόνιες υποχρεώσεις). 2. Στη διάρκεια υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης, οι δικαιούχοι αναλαμβάνουν:

α) να υλοποιήσουν τις εγκεκριμένες δαπάνες σύμφωνα με την υποβληθείσα αίτηση στήριξης όπως αυτή εγκρίθηκε από τις αρμόδιες αρχές, την απόφαση έγκρισης πράξης και την παρούσα,

β) να υποβάλουν την πρώτη αίτηση πληρωμής εντός των προθεσμιών του άρθρου 17,

γ) να ολοκληρώνουν την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης εντός προθεσμιών του άρθρου 9,

δ) να τηρούν τις υποχρεώσεις δημοσιότητας του άρθρου 26 τη στιγμή υποβολής της τελικής αίτησης πληρωμής,

ε) να παρέχουν κάθε σχετική πληροφόρηση προκειμένου να διευκολύνουν τις αρμόδιες αρχές στην παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της επενδυτικής πρότασης,

στ) να καταχωρούν σε χωριστό λογιστικό σύστημα ή χρησιμοποιώντας ξεχωριστή κωδικοποίηση όλες τις πράξεις που σχετίζονται με την υλοποίηση του οικονομικού αντικειμένου της επενδυτικής τους πρότασης και να είναι σύμφωνες με τις διατάξεις της Φορολογικής Διοίκησης (π.χ. Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών του ν. 4046/2012 (Α΄ 22) όπως ισχύει κάθε φορά) καθώς και να παρέχουν πρόσβαση στις αρμόδιες αρχές,

ζ) να διατηρούν σε ξεχωριστό αρχείο όλα τα παραστατικά που σχετίζονται με την υλοποίηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου προκειμένου να είναι δυνατή από τις αρμόδιες αρχές η επαλήθευση και ο έλεγχος των πληρωμών,

η) να αποδέχονται και να διευκολύνουν τους ελέγχους των αρμοδίων αρχών και να προσκομίζουν οποιαδήποτε παραστατικά ζητηθούν σχετικά με την ορθή εκτέλεσΕπενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στην άμβλυνση των επιπτώσεων των πιθανών φυσικών καταστροφών, των αντίξοων κλιματικών συνθηκών και των καταστροφικών συμβάντων.

Καθορίστηκε το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο για την αποτελεσματική διαχείριση, εφαρμογή και παρακολούθηση του καθεστώτος ενισχύσεων «Επενδύσεις ενεργητικής προστασίας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις» του υπομέτρου5.1 «Στήριξη για επενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στην άμβλυνση των επιπτώσεων των πιθανών φυσικών καταστροφών, των αντίξοων κλιματικών συνθηκών και των καταστροφικών συμβάντων» του μέτρου 5 «Αποκατάσταση του δυναμικού γεωργικής παραγωγής που έχει πληγεί από φυσικές καταστροφές και καταστροφικά συμβάντα και ανάληψη κατάλληλων προληπτικών δράσεων» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Προγραμματικής Περιόδου 2014 - 2020 (ΠΑΑ) το οποίο έχει ως νομική βάση τις διατάξεις του άρθρου 18 του Καν. (ΕΕ) 1305/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τη στήριξη της Αγροτικής Ανάπτυξης από το ΕΓΤΑΑ. Το καθεστώς ενισχύσεων «Επενδύσεις ενεργητικής προστασίας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις» στόχο έχει να στηρίξει την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών εκ- μεταλλεύσεων από τον παγετό, το χαλάζι και τη βροχή μέσω της παροχής δημόσιας οικονομικής στήριξης (ενίσχυσης) για την υλοποίηση επενδύσεων ενεργητικής προστασίας ώστε να επιτραπεί στις εκμεταλλεύσεις να διατηρήσουν τα επίπεδα ποιότητας και εμπορευσιμότητας των προϊόντων τους και συνεπώς τη θέση τους στην αγορά. Ενισχύονται: α) δαπάνες αγοράς, μεταφοράς και εγκατάστασης καινούργιων σύγχρονων συστημάτων ενεργητικής προστασίας των καλλιεργειών από τον παγετό, το χαλάζι και τη βροχή και β) γενικές δαπάνες, οι οποίες είναι δαπάνες παροχής υπηρεσιών συμβούλων και μηχανικών, συνδεόμενες με τις δαπάνες της περίπτωσης α', και μέχρι ποσοστού 10% του προϋπολογισμού της αίτησης στήριξης. Δεν ενισχύονται: α) δαπάνες που δεν εξυπηρετούν την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης, όπως δαπάνες για την κανονική λειτουργία της εκμετάλλευσης, δαπάνες συντήρησης, αγοράς εφοδίων κ.λπ., β) δαπάνες που αποσβένονται εντός του έτους, γ) ΦΠΑ εκτός της περίπτωσης που δεν είναι ανακτήσιμος και λοιπές δημοσιονομικές δαπάνες, δ) δαπάνες αγοράς γης οποιασδήποτε νομικής ή άλλης μορφής (π.χ. αγροτεμάχιο, οικόπεδο, γήπεδο κ.λπ.), κτιρίων, εγκαταστάσεων, μεταχειρισμένου μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού, ε) τόκοι χρέους, στ) δαπάνες που υλοποιούνται πριν την υποβολή της αίτησης στήριξης με εξαίρεση τις γενικές δαπάνες, ζ) γενικές δαπάνες που υλοποιούνται πριν την 1/1/2014, η) δαπάνες που αφορούν αιτήματα τροποποίησης της απόφασης ένταξης πράξης και υλοποιούνται πριν την υποβολή της αίτησης τροποποίησης, θ) δαπάνες απλής αντικατάστασης και ι) δαπάνες απόσβεσης κατά την έννοια της παραγράφου 3 του άρθρου 69 του Καν. (ΕΕ) 1303/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Διαδικασία καταβολής της ενίσχυσης 1. Μετά την έκδοση της απόφασης ένταξης ο δικαιούχος δύναται να αιτηθεί καταβολή της προκαταβολής ή της ενίσχυσης μέσω της υποβολής αίτησης προκαταβολής ή αίτηση πληρωμής αντίστοιχα. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω του ΠΣΚΕ σύμφωνα με τα οριζόμενα στη διαδικασία Ι.6.1 «Υποβολή αίτησης πληρωμής» του ΣΔΕ. 2. Η αίτηση προκαταβολής καθώς και η αίτηση πληρωμής μπορούν να ανακληθούν ή και να διορθωθούν από προφανή λάθη σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διαδικασίες Ι.6.2 «Ανάκληση αιτήσεων πληρωμής» και Ι.6.3. «Διόρθωση προφανών σφαλμάτων στις αιτήσεις πληρωμής» του ΣΔΕ. Υποχρεώσεις δικαιούχων 1. Οι δικαιούχοι του καθεστώτος αναλαμβάνουν υποχρεώσεις τόσο κατά τη διάρκεια της περιόδου υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης, όσο και μετά την ολοκλήρωση της υλοποίησης της και την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της (μακροχρόνιες υποχρεώσεις). 2. Στη διάρκεια υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης, οι δικαιούχοι αναλαμβάνουν: α) να υλοποιήσουν τις εγκεκριμένες δαπάνες σύμφωνα με την υποβληθείσα αίτηση στήριξης όπως αυτή εγκρίθηκε από τις αρμόδιες αρχές, την απόφαση έγκρισης πράξης και την παρούσα, β) να υποβάλουν την πρώτη αίτηση πληρωμής εντός των προθεσμιών του άρθρου 17, γ) να ολοκληρώνουν την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης εντός προθεσμιών του άρθρου 9, δ) να τηρούν τις υποχρεώσεις δημοσιότητας του άρθρου 26 τη στιγμή υποβολής της τελικής αίτησης πληρωμής, ε) να παρέχουν κάθε σχετική πληροφόρηση προκειμένου να διευκολύνουν τις αρμόδιες αρχές στην παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της επενδυτικής πρότασης, στ) να καταχωρούν σε χωριστό λογιστικό σύστημα ή χρησιμοποιώντας ξεχωριστή κωδικοποίηση όλες τις πράξεις που σχετίζονται με την υλοποίηση του οικονομικού αντικειμένου της επενδυτικής τους πρότασης και να είναι σύμφωνες με τις διατάξεις της Φορολογικής Διοίκησης (π.χ. Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών του ν. 4046/2012 (Α΄ 22) όπως ισχύει κάθε φορά) καθώς και να παρέχουν πρόσβαση στις αρμόδιες αρχές, ζ) να διατηρούν σε ξεχωριστό αρχείο όλα τα παραστατικά που σχετίζονται με την υλοποίηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου προκειμένου να είναι δυνατή από τις αρμόδιες αρχές η επαλήθευση και ο έλεγχος των πληρωμών, η) να αποδέχονται και να διευκολύνουν τους ελέγχους των αρμοδίων αρχών και να προσκομίζουν οποιαδήποτε παραστατικά ζητηθούν σχετικά με την ορθή εκτέλεση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου προκειμένου να είναι δυνατή η επαλήθευση και ο έλεγχος του και θ) να υποβάλλουν κατ' έτος Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης. Επίσης αποδέχονται αδιαφιλονίκητα τη διαδικασία επικοινωνίας του άρθρου 23 και τις έννομες και λοιπές συνέπειες που προκύπτουν από αυτή. 3. Μετά την ολοκλήρωση της υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης και για τρία (3) χρόνια από την απόφαση ολοκλήρωσης πράξης, οι δικαιούχοι αναλαμβάνουν τις ακόλουθες μακροχρόνιες υποχρεώσεις: α) να διατηρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις ένταξης τους, όπως αυτοί ορίζονται στην παρούσα και στην απόφαση ένταξης, β) να τηρούν τις υποχρεώσεις δημοσιότητας του άρθρου 26, γ) να αποδέχονται και να διευκολύνουν τους ελέγχους των αρμοδίων αρχών και να προσκομίζουν οποιαδήποτε παραστατικά ζητηθούν σχετικά με την ορθή εκτέλεση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου προκειμένου να είναι δυνατή η επαλήθευση και ο έλεγχος του, δ) να μην έχει επέλθει παύση της παραγωγικής δραστηριότητας ή μετεγκατάσταση της εκτός των περιοχών εφαρμογής του καθεστώτος, ε) να μην έχουν επέλθει σημαντικές αλλαγές οι οποίες να επηρεάζουν τη φύση της επένδυσης, τους στόχους ή την εφαρμογή των όρων που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν τους στόχους του καθεστώτος, στ) να μην έχει επέλθει αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος μέρους ή του συνόλου των επενδυτικών δαπανών η οποία παρέχει αδικαιολόγητο πλεονέκτημα σε γεωργική εκμετάλλευση. Επίσης αποδέχονται αδιαφιλονίκητα τη διαδικασία επικοινωνίας του άρθρου 23 και τις έννομες και λοιπές συνέπειες που προκύπτουν από αυτή. 4. Δικαιούχοι που δεν τηρούν τις δεσμεύσεις τους χωρίς τις τεκμηριωμένες περιπτώσεις ανωτέρας βίας υφίστανται τις επιπτώσεις του άρθρου 25. Δείτε αναλυτικά το σχετικό ΦΕΚ πιέζοντας ΕΔΩ.

 

 

Ενημερώνουμε τους δημότες μας ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων αναλύσεων της ποιότητας του πόσιμου νερού στην Τ.Κ. Κίρρας, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στις 12/01/2018 και τα αποτελέσματα των οποίων διαβιβάστηκαν στην υπηρεσία μας χθες Τρίτη 16/01/2018, το νερό είναι κατάλληλο για πόση, καθώς τα αποτελέσματα των αναλύσεων όλων των δειγμάτων που λήφθηκαν είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων.

 

Επισημαίνεται ότι τα πέντε (5) από τα επτά (7) συνολικά δείγματα λήφθηκαν από οικίες πολιτών της Τ.Κ. Κίρρας που υποδείχθηκαν στην υπηρεσία μας, ενώ τα υπόλοιπα δύο (2) λήφθηκαν από χώρους συνάθροισης πολιτών (καφενείο και δημοτικό σχολείο). Τα εν λόγω αποτελέσματα βρίσκονται στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.

 

 

Η υπηρεσία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια και διερευνά τεχνικές λύσεις που θα ενισχύσουν τις ποσότητες του προς υδροδότηση νερού στην Τ.Κ. Κίρρας και θα αποτρέψουν τα προβλήματα που πιθανώς εξακολουθούν να εμφανίζονται στη συνεχή υδροδότηση του οικισμού. 

Ο Δήμος Δελφών ενημερώνει ότι, από τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018, πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το Πληροφοριακό Σύστημα «Μητρώο Πολιτών», σύμφωνα με την Απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών (ΦΕΚ 3/Β/05.01.2018).

Ως εκ τούτου, από την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018, ώρα 15:00 έως και την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018, ώρα 15:00, θα υλοποιηθεί η προσαρμογή στο Εθνικής Εμβέλειας Πληροφοριακό Σύστημα «Μητρώο Πολιτών», οπότε και παύει να πραγματοποιείται οποιαδήποτε ενέργεια ενημέρωσης στα Δημοτολόγια των Δήμων της χώρας, καθώς επίσης, δεν θα εκδίδονται βεβαιώσεις Δημοτολογίου από τα Κ.Ε.Π.

Για λοιπές υπηρεσίες, το Δημοτολόγιο του Δήμου Δελφών παραμένει στη διάθεση των πολιτών, όπως και για εξαιρετικές περιπτώσεις έκδοσης πιστοποιητικών.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 2265022829, 2265022915, 2265079144

top