Επενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στην άμβλυνση των επιπτώσεων των πιθανών φυσικών καταστροφών, των αντίξοων κλιματικών συνθηκών και των καταστροφικών συμβάντων.

Καθορίστηκε το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο για την αποτελεσματική διαχείριση, εφαρμογή και παρακολούθηση του καθεστώτος ενισχύσεων «Επενδύσεις ενεργητικής προστασίας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις» του υπομέτρου 5.1 «Στήριξη για επενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στην άμβλυνση των επιπτώσεων των πιθανών φυσικών καταστροφών, των αντίξοων κλιματικών συνθηκών και των καταστροφικών συμβάντων» του μέτρου 5 «Αποκατάσταση του δυναμικού γεωργικής παραγωγής που έχει πληγεί από φυσικές καταστροφές και καταστροφικά συμβάντα και ανάληψη κατάλληλων προληπτικών δράσεων» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Προγραμματικής Περιόδου 2014 - 2020 (ΠΑΑ) το οποίο έχει ως νομική βάση τις διατάξεις του άρθρου 18 του Καν. (ΕΕ) 1305/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τη στήριξη της Αγροτικής Ανάπτυξης από το ΕΓΤΑΑ. Το καθεστώς ενισχύσεων «Επενδύσεις ενεργητικής προστασίας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις» στόχο έχει να στηρίξει την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών εκ- μεταλλεύσεων από τον παγετό, το χαλάζι και τη βροχή μέσω της παροχής δημόσιας οικονομικής στήριξης (ενίσχυσης) για την υλοποίηση επενδύσεων ενεργητικής προστασίας ώστε να επιτραπεί στις εκμεταλλεύσεις να διατηρήσουν τα επίπεδα ποιότητας και εμπορευσιμότητας των προϊόντων τους και συνεπώς τη θέση τους στην αγορά.

Ενισχύονται:

α) δαπάνες αγοράς, μεταφοράς και εγκατάστασης καινούργιων σύγχρονων συστημάτων ενεργητικής προστασίας των καλλιεργειών από τον παγετό, το χαλάζι και τη βροχή και

β) γενικές δαπάνες, οι οποίες είναι δαπάνες παροχής υπηρεσιών συμβούλων και μηχανικών, συνδεόμενες με τις δαπάνες της περίπτωσης α', και μέχρι ποσοστού 10% του προϋπολογισμού της αίτησης στήριξης.

Δεν ενισχύονται: α) δαπάνες που δεν εξυπηρετούν την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης, όπως δαπάνες για την κανονική λειτουργία της εκμετάλλευσης, δαπάνες συντήρησης, αγοράς εφοδίων κ.λπ.,

β) δαπάνες που αποσβένονται εντός του έτους,

γ) ΦΠΑ εκτός της περίπτωσης που δεν είναι ανακτήσιμος και λοιπές δημοσιονομικές δαπάνες,

δ) δαπάνες αγοράς γης οποιασδήποτε νομικής ή άλλης μορφής (π.χ. αγροτεμάχιο, οικόπεδο, γήπεδο κ.λπ.), κτιρίων, εγκαταστάσεων, μεταχειρισμένου μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού,

ε) τόκοι χρέους,

στ) δαπάνες που υλοποιούνται πριν την υποβολή της αίτησης στήριξης με εξαίρεση τις γενικές δαπάνες,

ζ) γενικές δαπάνες που υλοποιούνται πριν την 1/1/2014, η) δαπάνες που αφορούν αιτήματα τροποποίησης της απόφασης ένταξης πράξης και υλοποιούνται πριν την υποβολή της αίτησης τροποποίησης,

θ) δαπάνες απλής αντικατάστασης και ι) δαπάνες απόσβεσης κατά την έννοια της παραγράφου 3 του άρθρου 69 του Καν. (ΕΕ) 1303/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.

Διαδικασία καταβολής της ενίσχυσης 1. Μετά την έκδοση της απόφασης ένταξης ο δικαιούχος δύναται να αιτηθεί καταβολή της προκαταβολής ή της ενίσχυσης μέσω της υποβολής αίτησης προκαταβολής ή αίτηση πληρωμής αντίστοιχα. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω του ΠΣΚΕ σύμφωνα με τα οριζόμενα στη διαδικασία Ι.6.

1 «Υποβολή αίτησης πληρωμής» του ΣΔΕ.

2. Η αίτηση προκαταβολής καθώς και η αίτηση πληρωμής μπορούν να ανακληθούν ή και να διορθωθούν από προφανή λάθη σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διαδικασίες Ι.6.2 «Ανάκληση αιτήσεων πληρωμής» και Ι.6.3. «Διόρθωση προφανών σφαλμάτων στις αιτήσεις πληρωμής» του ΣΔΕ. Υποχρεώσεις δικαιούχων 1. Οι δικαιούχοι του καθεστώτος αναλαμβάνουν υποχρεώσεις τόσο κατά τη διάρκεια της περιόδου υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης, όσο και μετά την ολοκλήρωση της υλοποίησης της και την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της (μακροχρόνιες υποχρεώσεις). 2. Στη διάρκεια υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης, οι δικαιούχοι αναλαμβάνουν:

α) να υλοποιήσουν τις εγκεκριμένες δαπάνες σύμφωνα με την υποβληθείσα αίτηση στήριξης όπως αυτή εγκρίθηκε από τις αρμόδιες αρχές, την απόφαση έγκρισης πράξης και την παρούσα,

β) να υποβάλουν την πρώτη αίτηση πληρωμής εντός των προθεσμιών του άρθρου 17,

γ) να ολοκληρώνουν την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης εντός προθεσμιών του άρθρου 9,

δ) να τηρούν τις υποχρεώσεις δημοσιότητας του άρθρου 26 τη στιγμή υποβολής της τελικής αίτησης πληρωμής,

ε) να παρέχουν κάθε σχετική πληροφόρηση προκειμένου να διευκολύνουν τις αρμόδιες αρχές στην παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της επενδυτικής πρότασης,

στ) να καταχωρούν σε χωριστό λογιστικό σύστημα ή χρησιμοποιώντας ξεχωριστή κωδικοποίηση όλες τις πράξεις που σχετίζονται με την υλοποίηση του οικονομικού αντικειμένου της επενδυτικής τους πρότασης και να είναι σύμφωνες με τις διατάξεις της Φορολογικής Διοίκησης (π.χ. Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών του ν. 4046/2012 (Α΄ 22) όπως ισχύει κάθε φορά) καθώς και να παρέχουν πρόσβαση στις αρμόδιες αρχές,

ζ) να διατηρούν σε ξεχωριστό αρχείο όλα τα παραστατικά που σχετίζονται με την υλοποίηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου προκειμένου να είναι δυνατή από τις αρμόδιες αρχές η επαλήθευση και ο έλεγχος των πληρωμών,

η) να αποδέχονται και να διευκολύνουν τους ελέγχους των αρμοδίων αρχών και να προσκομίζουν οποιαδήποτε παραστατικά ζητηθούν σχετικά με την ορθή εκτέλεσΕπενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στην άμβλυνση των επιπτώσεων των πιθανών φυσικών καταστροφών, των αντίξοων κλιματικών συνθηκών και των καταστροφικών συμβάντων.

Καθορίστηκε το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο για την αποτελεσματική διαχείριση, εφαρμογή και παρακολούθηση του καθεστώτος ενισχύσεων «Επενδύσεις ενεργητικής προστασίας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις» του υπομέτρου5.1 «Στήριξη για επενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στην άμβλυνση των επιπτώσεων των πιθανών φυσικών καταστροφών, των αντίξοων κλιματικών συνθηκών και των καταστροφικών συμβάντων» του μέτρου 5 «Αποκατάσταση του δυναμικού γεωργικής παραγωγής που έχει πληγεί από φυσικές καταστροφές και καταστροφικά συμβάντα και ανάληψη κατάλληλων προληπτικών δράσεων» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Προγραμματικής Περιόδου 2014 - 2020 (ΠΑΑ) το οποίο έχει ως νομική βάση τις διατάξεις του άρθρου 18 του Καν. (ΕΕ) 1305/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τη στήριξη της Αγροτικής Ανάπτυξης από το ΕΓΤΑΑ. Το καθεστώς ενισχύσεων «Επενδύσεις ενεργητικής προστασίας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις» στόχο έχει να στηρίξει την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών εκ- μεταλλεύσεων από τον παγετό, το χαλάζι και τη βροχή μέσω της παροχής δημόσιας οικονομικής στήριξης (ενίσχυσης) για την υλοποίηση επενδύσεων ενεργητικής προστασίας ώστε να επιτραπεί στις εκμεταλλεύσεις να διατηρήσουν τα επίπεδα ποιότητας και εμπορευσιμότητας των προϊόντων τους και συνεπώς τη θέση τους στην αγορά. Ενισχύονται: α) δαπάνες αγοράς, μεταφοράς και εγκατάστασης καινούργιων σύγχρονων συστημάτων ενεργητικής προστασίας των καλλιεργειών από τον παγετό, το χαλάζι και τη βροχή και β) γενικές δαπάνες, οι οποίες είναι δαπάνες παροχής υπηρεσιών συμβούλων και μηχανικών, συνδεόμενες με τις δαπάνες της περίπτωσης α', και μέχρι ποσοστού 10% του προϋπολογισμού της αίτησης στήριξης. Δεν ενισχύονται: α) δαπάνες που δεν εξυπηρετούν την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης, όπως δαπάνες για την κανονική λειτουργία της εκμετάλλευσης, δαπάνες συντήρησης, αγοράς εφοδίων κ.λπ., β) δαπάνες που αποσβένονται εντός του έτους, γ) ΦΠΑ εκτός της περίπτωσης που δεν είναι ανακτήσιμος και λοιπές δημοσιονομικές δαπάνες, δ) δαπάνες αγοράς γης οποιασδήποτε νομικής ή άλλης μορφής (π.χ. αγροτεμάχιο, οικόπεδο, γήπεδο κ.λπ.), κτιρίων, εγκαταστάσεων, μεταχειρισμένου μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού, ε) τόκοι χρέους, στ) δαπάνες που υλοποιούνται πριν την υποβολή της αίτησης στήριξης με εξαίρεση τις γενικές δαπάνες, ζ) γενικές δαπάνες που υλοποιούνται πριν την 1/1/2014, η) δαπάνες που αφορούν αιτήματα τροποποίησης της απόφασης ένταξης πράξης και υλοποιούνται πριν την υποβολή της αίτησης τροποποίησης, θ) δαπάνες απλής αντικατάστασης και ι) δαπάνες απόσβεσης κατά την έννοια της παραγράφου 3 του άρθρου 69 του Καν. (ΕΕ) 1303/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Διαδικασία καταβολής της ενίσχυσης 1. Μετά την έκδοση της απόφασης ένταξης ο δικαιούχος δύναται να αιτηθεί καταβολή της προκαταβολής ή της ενίσχυσης μέσω της υποβολής αίτησης προκαταβολής ή αίτηση πληρωμής αντίστοιχα. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω του ΠΣΚΕ σύμφωνα με τα οριζόμενα στη διαδικασία Ι.6.1 «Υποβολή αίτησης πληρωμής» του ΣΔΕ. 2. Η αίτηση προκαταβολής καθώς και η αίτηση πληρωμής μπορούν να ανακληθούν ή και να διορθωθούν από προφανή λάθη σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διαδικασίες Ι.6.2 «Ανάκληση αιτήσεων πληρωμής» και Ι.6.3. «Διόρθωση προφανών σφαλμάτων στις αιτήσεις πληρωμής» του ΣΔΕ. Υποχρεώσεις δικαιούχων 1. Οι δικαιούχοι του καθεστώτος αναλαμβάνουν υποχρεώσεις τόσο κατά τη διάρκεια της περιόδου υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης, όσο και μετά την ολοκλήρωση της υλοποίησης της και την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της (μακροχρόνιες υποχρεώσεις). 2. Στη διάρκεια υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης, οι δικαιούχοι αναλαμβάνουν: α) να υλοποιήσουν τις εγκεκριμένες δαπάνες σύμφωνα με την υποβληθείσα αίτηση στήριξης όπως αυτή εγκρίθηκε από τις αρμόδιες αρχές, την απόφαση έγκρισης πράξης και την παρούσα, β) να υποβάλουν την πρώτη αίτηση πληρωμής εντός των προθεσμιών του άρθρου 17, γ) να ολοκληρώνουν την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης εντός προθεσμιών του άρθρου 9, δ) να τηρούν τις υποχρεώσεις δημοσιότητας του άρθρου 26 τη στιγμή υποβολής της τελικής αίτησης πληρωμής, ε) να παρέχουν κάθε σχετική πληροφόρηση προκειμένου να διευκολύνουν τις αρμόδιες αρχές στην παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της επενδυτικής πρότασης, στ) να καταχωρούν σε χωριστό λογιστικό σύστημα ή χρησιμοποιώντας ξεχωριστή κωδικοποίηση όλες τις πράξεις που σχετίζονται με την υλοποίηση του οικονομικού αντικειμένου της επενδυτικής τους πρότασης και να είναι σύμφωνες με τις διατάξεις της Φορολογικής Διοίκησης (π.χ. Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών του ν. 4046/2012 (Α΄ 22) όπως ισχύει κάθε φορά) καθώς και να παρέχουν πρόσβαση στις αρμόδιες αρχές, ζ) να διατηρούν σε ξεχωριστό αρχείο όλα τα παραστατικά που σχετίζονται με την υλοποίηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου προκειμένου να είναι δυνατή από τις αρμόδιες αρχές η επαλήθευση και ο έλεγχος των πληρωμών, η) να αποδέχονται και να διευκολύνουν τους ελέγχους των αρμοδίων αρχών και να προσκομίζουν οποιαδήποτε παραστατικά ζητηθούν σχετικά με την ορθή εκτέλεση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου προκειμένου να είναι δυνατή η επαλήθευση και ο έλεγχος του και θ) να υποβάλλουν κατ' έτος Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης. Επίσης αποδέχονται αδιαφιλονίκητα τη διαδικασία επικοινωνίας του άρθρου 23 και τις έννομες και λοιπές συνέπειες που προκύπτουν από αυτή. 3. Μετά την ολοκλήρωση της υλοποίησης της επενδυτικής πρότασης και για τρία (3) χρόνια από την απόφαση ολοκλήρωσης πράξης, οι δικαιούχοι αναλαμβάνουν τις ακόλουθες μακροχρόνιες υποχρεώσεις: α) να διατηρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις ένταξης τους, όπως αυτοί ορίζονται στην παρούσα και στην απόφαση ένταξης, β) να τηρούν τις υποχρεώσεις δημοσιότητας του άρθρου 26, γ) να αποδέχονται και να διευκολύνουν τους ελέγχους των αρμοδίων αρχών και να προσκομίζουν οποιαδήποτε παραστατικά ζητηθούν σχετικά με την ορθή εκτέλεση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου προκειμένου να είναι δυνατή η επαλήθευση και ο έλεγχος του, δ) να μην έχει επέλθει παύση της παραγωγικής δραστηριότητας ή μετεγκατάσταση της εκτός των περιοχών εφαρμογής του καθεστώτος, ε) να μην έχουν επέλθει σημαντικές αλλαγές οι οποίες να επηρεάζουν τη φύση της επένδυσης, τους στόχους ή την εφαρμογή των όρων που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν τους στόχους του καθεστώτος, στ) να μην έχει επέλθει αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος μέρους ή του συνόλου των επενδυτικών δαπανών η οποία παρέχει αδικαιολόγητο πλεονέκτημα σε γεωργική εκμετάλλευση. Επίσης αποδέχονται αδιαφιλονίκητα τη διαδικασία επικοινωνίας του άρθρου 23 και τις έννομες και λοιπές συνέπειες που προκύπτουν από αυτή. 4. Δικαιούχοι που δεν τηρούν τις δεσμεύσεις τους χωρίς τις τεκμηριωμένες περιπτώσεις ανωτέρας βίας υφίστανται τις επιπτώσεις του άρθρου 25. Δείτε αναλυτικά το σχετικό ΦΕΚ πιέζοντας ΕΔΩ.

 

 

Ενημερώνουμε τους δημότες μας ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων αναλύσεων της ποιότητας του πόσιμου νερού στην Τ.Κ. Κίρρας, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στις 12/01/2018 και τα αποτελέσματα των οποίων διαβιβάστηκαν στην υπηρεσία μας χθες Τρίτη 16/01/2018, το νερό είναι κατάλληλο για πόση, καθώς τα αποτελέσματα των αναλύσεων όλων των δειγμάτων που λήφθηκαν είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων.

 

Επισημαίνεται ότι τα πέντε (5) από τα επτά (7) συνολικά δείγματα λήφθηκαν από οικίες πολιτών της Τ.Κ. Κίρρας που υποδείχθηκαν στην υπηρεσία μας, ενώ τα υπόλοιπα δύο (2) λήφθηκαν από χώρους συνάθροισης πολιτών (καφενείο και δημοτικό σχολείο). Τα εν λόγω αποτελέσματα βρίσκονται στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.

 

 

Η υπηρεσία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια και διερευνά τεχνικές λύσεις που θα ενισχύσουν τις ποσότητες του προς υδροδότηση νερού στην Τ.Κ. Κίρρας και θα αποτρέψουν τα προβλήματα που πιθανώς εξακολουθούν να εμφανίζονται στη συνεχή υδροδότηση του οικισμού. 

Ο Δήμος Δελφών ενημερώνει ότι, από τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018, πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το Πληροφοριακό Σύστημα «Μητρώο Πολιτών», σύμφωνα με την Απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών (ΦΕΚ 3/Β/05.01.2018).

Ως εκ τούτου, από την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018, ώρα 15:00 έως και την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018, ώρα 15:00, θα υλοποιηθεί η προσαρμογή στο Εθνικής Εμβέλειας Πληροφοριακό Σύστημα «Μητρώο Πολιτών», οπότε και παύει να πραγματοποιείται οποιαδήποτε ενέργεια ενημέρωσης στα Δημοτολόγια των Δήμων της χώρας, καθώς επίσης, δεν θα εκδίδονται βεβαιώσεις Δημοτολογίου από τα Κ.Ε.Π.

Για λοιπές υπηρεσίες, το Δημοτολόγιο του Δήμου Δελφών παραμένει στη διάθεση των πολιτών, όπως και για εξαιρετικές περιπτώσεις έκδοσης πιστοποιητικών.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 2265022829, 2265022915, 2265079144

Η Ενωση Γυναικων Φωκιδας για δευτερη συνεχη χρονια ,στο πλαισιο του "Athens Money Show 2018" που πραγματοποιηθηκε στο Ξενοδοχειο Hilton,εθεσε υπο την Αιγιδα της την "DORIC BUSINESS HARMONY" με θεμα: "Η επιχειρηματικοτητα μετα την Κριση",επιβραβευονταςταυτοχρονα επιχειρηματιες απο την Φωκιδα που δραστηριοποιουνται δυναμικα,προσπαθωντας να δημιουργησουν και να στηριξουν οασεις στην οικονομικη ερημο....

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για δημος ναυπακτου

 

 Σας κάνουμε γνωστό ότι η πληρωμή των  Προνοιακών  επιδομάτων, στ’ Διμήνου 2017 (Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου )  για τους δικαιούχους της περιοχής μας,  αρχίζει από την Τετάρτη  17/01/2018.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για δημος ναυπακτου

Ο Δήμος Ναυπακτίας στην προσπάθεια του να βελτιώσει την λειτουργία των υπηρεσιών του, με στόχο  την καλύτερη εξυπηρέτηση των  δημοτών του,  εγκατέστησε και λειτουργεί ήδη από 18 Σεπτεμβρίου, 2017, εφαρμογή ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων, στο σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου.

Πρόκειται για μια πρωτοπόρο WEB Εφαρμογή η οποία διαχειρίζεται το σύνολο των εγγράφων που διακινούνται στον Δήμο Ναυπακτίας  αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Τα έγγραφα ψηφιοποιούνται και διακινούνται πλέον μόνο ηλεκτρονικά. Με αυτό τον τρόπο καταργείται  ο παραδοσιακός  κοστοβόρος τρόπος  φωτοτύπησης  των εγγράφων  και διακίνησης  τους από χέρι σε χέρι.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα  σημαντική  οικονομία σε πόρους (ανθρωποώρες  και αναλώσιμα), καθώς καταργείται η ανάγκη για εκτύπωση των εγγράφων και  ταυτόχρονα  δημιουργείται ένα μηχανισμός  ταχύτατης Διεκπεραίωσης  ενεργειών  εντός του Δήμου. Επιπλέον  οι υπηρεσίες αποκτούν ένα σοβαρό εργαλείο ελέγχου των εκκρεμοτήτων , έχοντας πλήρη καταγραφή –  ιχνηλάτιση  της πορείας ενός  εγγράφου.

Το πρόγραμμα εγκαταστάθηκε σε παραγωγική λειτουργία στις  18 Σεπτέμβριου του 2017 και απολογιστικά μέχρι του τέλους του έτους, αξίζει να επισημανθούν ορισμένα ενδεικτικά στοιχεία της μέχρι σήμερα πορείας του.

1.    Η εφαρμογή χρησιμοποιείται από  116 άτομα (Διοικητικούς, Υπάλληλους και Αιρετούς).

2.    Πρωτοκολλήθηκαν  συνολικά  11.022 έγγραφα.

Από αυτά  τα 7.704αποτελούν εισερχόμενα έγγραφα, που απευθύνθηκαν  αναλυτικά σε:

Υπηρεσίες υπαγόμενες απ ευθείας στον Δήμαρχο 

7

Υπηρεσίες Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής

165

Υπηρεσίες Κοινωνικής Προστασίας – Παιδείας  και Πολιτισμού

196

Διοικητικές Υπηρεσίες

6387

Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

461

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

424

ΔΕ Χάλκειας

2

ΔΕ Αποδοτίας

4

ΔΕ Πυλήνης

58

 

Τα 11.022 πρωτόκολλα, δημιούργησαν 9. 426  ηλεκτρονικά έγγραφα προς διεκπεραίωση .  Αυτά στην πορεία της διακίνησης τους,  ανάμεσα στις υπηρεσίες  (και τους αρμόδιους υπάλληλους)  απαίτησαν 24.301 κινήσεις.

Από αυτά:

  • Έχουν διεκπεραιωθεί   7142 έγγραφα (ποσοστό 75,77%)
  • Βρίσκονται σε εκκρεμότητα (δηλαδή έγγραφα που περιμένουν από πολίτες επιπλέον στοιχεία για να ολοκληρωθούν, επομένως είναι ανοικτά,   χωρίς υπαιτιότητα των υπηρεσιών )   698
  • Δεν έχει  ολοκληρωθεί  η διεκπεραίωση τους   σε  1586 έγγραφα (ποσοστό 16,34%).

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ναυπακτίας Παναγιώτης Λουκόπουλος σκοπός του Δήμου είναι να εξασφαλίσει γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών με την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του. Το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, όπως φαίνεται από τα απολογιστικά στοιχεία, εξασφαλίζει γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών, πετυχαίνοντας λιγότερες ανθρωποώρες, μεγαλύτερη ασφάλεια, διαφάνεια και εξυπηρέτηση, ενώ μειώνει σημαντικά τα έξοδα διακίνησης των εγγράφων (χαρτί, μελάνια κλπ)

Ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών Αντώνιος Φράγκος ανέφερε ότι στο  επόμενο διάστημα σκοπός είναι το πρόγραμμα να εγκατασταθεί και στα Νομικά πρόσωπα του Δήμου (ΔΕΥΑ, Λιμενικό Ταμείο ). Επίσης  θα διασυνδεθεί με την εφαρμογή του γραφείου προσωπικού και μέσω της διασύνδεσης  οι υπάλληλοι του Δήμου θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν τα υπόλοιπα των αδειών και  να  καταθέτουν αιτήσεις αδειών μέσα από την εφαρμογή.  Η διαδικασία  εγκρίσεων θα υλοποιείται αυτοματοποιημένα  μέσω της ηλεκτρονικής διακίνησης  εγγράφων.

 

 

Ολοκληρώθηκε και λειτούργησε κατά την περίοδο των γιορτών το έργο του φωτισμού των κεντρικών δρόμων των Δελφών, παρέμβαση η οποία άφησε ήδη τις πρώτες ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις στους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής. Ειδικότερα, στους κεντρικούς δρόμους Παύλου και Φρειδερίκης - Απόλλωνος - Δ.Φράγκου πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση των παλαιών φωτιστικών σωμάτων και του εορταστικού διακόσμου με την τοποθέτηση 52 νέων φωτιστικών ελβετικής προέλευσης, υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας τύπου Led καθώς και 70 εορταστικών φωτοδιακόσμων σε όλο τον οικισμό.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο της "Καλλικρατικής" περίοδου της Αυτοδιοίκησης στους Δελφούς. Το ποσό της επένδυσης ανήλθε στις 73.000 ευρώ και προήλθε από ιδίους πόρους του Δήμου μας, ενώ το έργο υλοποιήθηκε κατόπιν διαγωνισμού. Επιπλέον, έχει ήδη ενισχυθεί ο φωτισμός και σε γειτονιές των Δελφών, όπως Αλσύλλιο Αγ. Νικολάου - Περιοχή Σχολικών Κτιρίων- θέση Πηγαδούλια - Περιοχή Ξενοδοχείου Αμαλία- Κατηφόρια οδού Οσίου Λουκά κ.α.

Και αυτή η πρωτοβουλία στον αστικό χώρο των Δελφών εντάσσεται στο σχέδιο ποιοτικής αναβάθμισης της τουριστικής εικόνας, της αισθητικής βελτίωσης και της βιώσιμης λειτουργίας της καθημερινότητας στην πόλη. Ανάλογες παρεμβάσεις σε αυτή την κατεύθυνση θα συνεχιστούν στο προσεχές διάστημα.

 

 

 

Σε συνέχεια προηγούμενων ανακοινώσεών μας, θέλουμε να ενημερώσουμε τους δημότες μας και ειδικότερα τους κατοίκους της Κίρρας σχετικά με τα εξής:

1. Οι τελευταίες δύο αναλύσεις του νερού ύδρευσης της Κίρρας (την τελευταία την παραλάβαμε χθες, 03.01.2018) αποδεικνύουν ότι το νερό του δικτύου ύδρευσης στην Κοινότητα Κίρρας βρίσκεται πλέον εντός των προβλεπομένων ορίων και είναι ασφαλές για πόση.

2. Υπενθυμίζουμε ότι τις τελευταίες εβδομάδες, με κατάλληλους χειρισμούς που πραγματοποιήσαμε, η Κίρρα υδρεύεται αποκλειστικά με νερό από το Διυλιστήριο της Άμφισσας, ενώ για τις ημέρες των εορτών χρειάστηκε η ενίσχυση των δεξαμενών της Κίρρας με μεταφορά πόσιμου νερού από βυτιοφόρα οχήματα.

 

3. Οι γεωτρήσεις που σε μεγάλο βαθμό κάλυπταν μέχρι πρόσφατα τις ανάγκες της Κοινότητας Κίρρας αυτή τη στιγμή έχουν τεθεί εκτός δικτύου και ελέγχονται συνεχώς από τα διαπιστευμένα εργαστήρια με τα οποία συνεργαζόμαστε.

top